¨Als je zo´n 10 jaar in Spanje woont en je klanten zijn mensen die in Spanje wonen mag je je eigenlijk niet meer met een Engelstalige website vertonen,¨ zo werd mij onlangs door een Spaanse vriend verteld. En gelijk had hij.
We hebben ons nog even afgevraagd of de site naast het Spaans ook in het Engels gelanceerd moest worden, maar ervanuitgaande dat zelfs de Engelsen hun best doen de Spaanse taal machtig te worden: we decided to go Spanish.
Si Señor.
Ook vanwege het feit dat Spanje de minst ontwikkelde financiële cultuur van Europa heeft, de hoogste werkeloosheid telt en als 4e Europees land het hoogste risico op armoede onder de bevolking loopt.... wellicht geen slechte keuze.
Hoewel het sowieso tijd werd voor een nieuw logo is een crisis het beste moment om veranderingen door te voeren en met de voorbereiding op de economische opleving te beginnen. Werner Finance heeft een nieuw jasje aangetrokken: een Spaans jasje.
Om te kijken of het jasje goed valt....
geldzaken in Spanje presenteert: www.wernerfinance.com